Chciałabym tym wpisem upamiętnić pierwszy raz, kiedy móż mąż ugotował dla mnie obiad (a nie zamówił) 😂. Wiecie, są takie domowe obowiązki, których się nienawidzi i unika wykonywania ich za wszelką cenę. U nas Pio nienawidzi gotować, a ja prasować 😜. Jednak pewnego razu, kiedy wróciłam skonana z pracy, zrobił specjalnie dla mnie to danie. Przepis miał od dietetyka. Tak mi zasmakowało, że postanowiłam trochę je zmodyfikować i wrzucić Wam przepis na kolejną wersję makaronu ryżowego 😍. Chyba nie damy rady ukryć, że to nasz ulubiony 😜. Większość przepisów na blogu jest z nim w roli głównej ❤️.

Składniki na 2 porcje:

2 x awokado

300g mięsa z piersi indyka (my z lenistwa kupujemy już pokrojone w kostkę z Lidla 😜)

120g makaronu ryżowego

20g oliwy z oliwek

przyprawy: sólo, pieprz, curry, bazylia, oregano

Przygotowanie:

1. Makaron ryżowy zalać letnią wodą.

2. Awokado ugnieść widelcem z solą i pieprzem.

3. Indyka doprawić curry, solą, pieprzem, bazylią, oregano i wrzucić na rozgrzaną na patelni oliwę z oliwek.

4. Do usmażonego indyka dodać makaron ryżowy, ugniecione awokado i około pół szklanki wody.

5. Smażyć wszystko dopóki makaron nie zmięknie.

6. Gotowe! Dołóżcie na talerz ulubione warzywa i zajadajcie zdrowy posiłek 😁.

Dajcie koniecznie znać, czy Wam smakowało! Wasi partnerzy dla Was gotują, czy tylko Wy mieszacie w garach? Ja mam nadzieję, że my z Pio będziemy w przyszłości gotować na zmiany, bo jak na razie to żadne z nas nie pała miłością do przygotowywania posiłków 🙈.